Vertrek - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Danielle, Melissa, Dionne

20 Oktober 2014 | Nederland, Apeldoorn

Zo we zijn zover! We hadden al online ingecheckt, dus konden eenvoudig de backpacks in een gat duwen. Melissa heeft uiteraard de lichtste koffer, maar 10,4 kilo. Daan 11 kilo en Dionne kwam er bovenuit met 14,5 kilo! Daarna nog even lekker een broodje gegeten en afscheid genomen voor (maar) zes weken! Die zijn denken wij zo weer voorbij! Nu zijn we aan het wachten bij de gate met op de achtergrond het vliegtuig van KLM. (Mel's droom komt uit, maar liefst 13 uur in een KLM vliegtuig)! Zometeen door de controle en betast worde en dan gaan we op naar kuala lumpur voor een tussenstop. We komen om half zes (tijd op java) aan daar. Dat is 5 uur later dan hier in Nederland! Slaaplekker voor zo en onze volgende bericht is als we aangekomen zijn op Jakarta! We zullen goed op elkaar passen en voorzichtig doen
XXX ons

• 20 Oktober 2014 - 20:17

Cora:

Hele goede reis lieve meiden!