Animal day - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu Animal day - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu

Animal day

Blijf op de hoogte en volg Danielle, Melissa, Dionne

04 November 2014 | Indonesië, Ubud

Vanochtend om kwart over tien opgehaald door Jerry. Hij bracht ons naar de safari park. Toen we daar aankwamen was het anders dan we hadden verwacht en een stuk duurder haha, maar dat mocht de pret niet bederven. Het park zag er heel mooi uit. Het lag midden in het oerwoud. Eerst zijn we een half uur bezig geweest om uit te vogelen waar we precies heen liepen en welke kant we op moesten. Uiteindelijk kwamen we aan bij de olifantenshow. Dit was een hele mooie show over de geschiedenis van de olifant, de verhoudingen tussen de olifant en de mens op een goede en een slechte manier. Na de show mochten we met de olifanten op de foto en mocht je ze aanraken. Hieronder zie je daar de foto's van :-) (Mel was haantje de voorste haha). Hierna de witte tijgers, komodovaranen, krokodillen en een aap gespot. Hierna een jungle tocht gemaakt in een goed afgesloten busje. Dit was er mooi, we kregen de dieren te zien uit Indonesië, Afrika en India. Het jeep busje ging ook door het water heen was een erg mooie tocht waar we leeuwen, krokodillen, tijgers, zebra, giraffe, neushoorn, uIl, cheeta, nijlpaarden, hertjes, koeien, berggeiten, buffels en nog veel meer dieren hebben we gezien. Na drie uur hadden we het park helemaal gezien en gingen we terug na Jerry die op ons zat te wachten :-). Hij bracht ons naar een koffie en thee tuin. Via een heel pad langs allemaal verschillende bomen, planten en struiken kwamen we aan bij een soort restaurantje, hier mochten we 15 verschillende thee's en koffie's proeven met huisgemaakte chocolade. Dit was erg apart, het was niet allemaal even lekker maar het was leuk om ze allemaal te proeven. Na deze tussenstop gingen we eindelijk naar Monkey forest! Voor twee euro liep je een park in met allemaal loslopende apen. Er waren ook heel veel kleine aapjes was super leuk om te zien, een foto met een aap kon niet ontbreken. (Zelfs Dionne heeft er een mooie foto aan overgehouden hahah). Daarna lekker door het centrum gelopen een cocktail gedronken en lekker gegeten!:-) morgen gaan we de rijstvelden en de markt bekijken! We hopen dat jullie het nog leuk vinden om te lezen. Dikke kus van ons

• 04 November 2014 - 19:50

Opa Oma :

wat dacht je nu dat we jullie verhalen niet meer leuk vonden nou wij wel hoor wij kijken er elke weer naar uit wij vinden het spannend.kunnen jullie het opslaan in je hoofd (de harde schijf )!!!!????nou ja gelukkig hebben jullie de foto‘s nog.hier alles oké verder we zijn al een beetje druk want we hebben zaterdag de rommelmarkt dus kunnen niet uit de neus eten morgen veel plezier naar de rijstvelden (safa’s)???? nou opa en ik kijken uit naar het volgend verslag dikke kussen knuffels liefs opi omi

• 04 November 2014 - 22:42

Cora:

Hoi Lieverds, het is weer prachtig om te lezen. De oma's van Dionne vinden het heel bijzonder dat we alles zo mee kunnen beleven. Ook de foto's die we via WhatsApp binnen krijgen. Ze genieten helemaal mee! Veel plezier morgen. Liefs en knuffels.

• 05 November 2014 - 22:10

Iris:

Wauw wat ontzettend leuk weer!!
    Natuurlijk blijft t leuk om te lezen (tenminste vind ik hihi!).
    En wat een leuke en mooie foto's zeg!!
    Wat veel dieren hebben jullie gezien, super gaaf!
    Hele dikke kus voor jullie

• 06 November 2014 - 23:20

Gea :

Stoer hoor,knuffelen met een olifant.
    Spannend een moederaap met baby, die kunnen flink pissig worden.....
    Nog lekker aan het strand gelegen en WiFi bij de Mac?
    Xxxxxxxx