Ubud rijstvelden en markt - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu Ubud rijstvelden en markt - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu

Ubud rijstvelden en markt

Blijf op de hoogte en volg Danielle, Melissa, Dionne

05 November 2014 | Indonesië, Ubud

Vandaag lekker geslapen zonder een wekker te zetten. Allemaal goed geslapen en ontbeten (toast met jam) en een heerlijke fruit juice. Vanuit het hotel kan je gratis naar het centrum van ubud gebracht worden en dit hebben we dan ook gedaan. Eerst zijn we naar de rijstvelden gelopen. Het ongeveer 11 uur en al aardig warm aan het worden. We hebben eventjes gelopen en je kon over de rijstvelden kijken. Op de rijstvelden waren ook allemaal mensen aan het werk (we moeten er niet aan denken met dit weer). Na de rijstvelden bekeken te hebben zijn we doorgelopen naar de markt van ubud. Hierbij een stop gemaakt bij de Starbucks waar Dionne heeft genoten van een cappuccino. De markt was enorm groot en je kon ook omhoog lopen! Hier hebben we de nodige souveniertjes gescoord. Dit was me wel een opgave. De locale mensen beginnen heel hoog met een prijs. Je moest dus echt bij je last price blijven. Met een beetje leuk lachen en weglopen lukte het prima! Daan was aardig streng en we kregen hierdoor wel een lage prijs. Wel waren ze de mensen na de onderhandeling minder aardig haha, maar dat is logisch! Na de markt hebben we het hotel gebeld en zijn we weer netjes opgehaald. De rest van de dag lekker bij het zwembad gelegen en hebben we alledrie een balanese massage van 1 uur gehad. Voor maar €6,-! Heeeeerlijk! Helemaal ontspannen hebben we daarna gegeten, tas ingepakt en nog een paar spelletjes yahtzee gedaan om vervolgens te gaan slapen!

• 13 November 2014 - 06:53

Wendy:

Een super dag zo te lezen :) fijn dames geniet er nig maar lekker van! X

• 26 November 2014 - 23:11

Femke:

Aah leuk meiden!! Lekker aan get. Genieten, die rijstvelden lijken mij ook erg indrukwekkend. Lekker dionne eindelijk een cappacio van de star bucks. Trots op je Daan afdingen is ook echt een sport. En gelukkig was deze massage wel goed bevallen. Leuk om jullie verhalen te lezen! En fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. Mis jullie wel hoor! Oja wat goed geregeld trouwens dat jullie elke x een chauffeur hebben klaar staan. Drie mooie meiden kan je ook niet laten lopen he! Dikke kussen fem g