Dreams come true!!! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu Dreams come true!!! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Danielle, Melissa, Dionne - WaarBenJij.nu

Dreams come true!!!

Blijf op de hoogte en volg Danielle, Melissa, Dionne

07 November 2014 | Indonesië, Lovina

Vandaag om half zes opgestaan en om 6 uur zaten we op de 'friesland' boot. Dat was de naam van de boot. Samen met bobo. Eerst zagen we een prachtige zonsopgang vanaf achter de bergen. Er waren nog een stuk of 20 boten die ook dolfijnen gingen spotten (in hoogseizoen zijn dit ongeveer 200 boten)! Al snel zagen we de eerste dolfijnen! Ons geluk kon niet op. Alleen waren er veel andere boten. Vervolgens hebben we anderhalf uur stil gelegen en lekker gezwommen en gechilld. We konden beter wachten zei bobo want om 8 uur gaan alle boten weer terug en kan je pas echt goed de dolfijnen zien en gaan ze springen. Hier was gaan woord van gelogen. Rond half 9 waren er nog maar 3 boten en je kon wel honderd dolfijnen zien! Het waren er zoveel. We zaten alle drie op de zijkanten van de boot (in het water) en je had een beetje het gevoel dat je mee kon zwemmen! Zo gaaf!! De dolfijnen zwommen samen of alleen. We hebben kleine dolfijntjes gezien, grote dolfijnen. Onder de boot en boven water. We zagen ze springen en salto's maken en wanneer de motor uit was kon je ze zelf horen! We konden er geen genoeg van krijgen. We gingen dan ook pas rond 10 uur terug. Nog een half uurtje hebben we gesnorkeld bij koraal. Mooie vissen maar lang niet zo bijzonder als de dolfijnen. Rond kwart voor 11 waren we terug en hebben we lekker gegeten (toast met scrammbled egg)
Daarna hebben we de rest van de dag gezond en gechilld bij het zwembad. Alledrie nog een massage gehad van 1 uur en gegeten!

• 08 November 2014 - 11:12

Fred:

Keep on dreaming girls!!! wat gaaf om mee te maken. x daddy

• 08 November 2014 - 13:37

Cora:

Wat geweldig om mee te maken. En leuk al die dolfijnen. Ik heb vanmorgen nog van iemand gehoord, die is daar ook geweest en geen dolfijn gezien. Prachtige belevenis. Dikke knuffels.

• 09 November 2014 - 09:29

Iris:

Wauw! Hoe gaaf is dat! Echt een droom die uit komt!! En de foto's ervan zijn ook prachtig!
    Volop genieten daar lijkt mij!! Dikke kus voor jullie!

• 10 November 2014 - 12:43

Opa Oma:

lieve schatten wat een mooi verhaal weer enig wat een belevenis weer zo tussen de dolfijnen leuk hé.Wat gaat de tijd snel jullie zitten al op de helft van de vacantie maar ja maar niet aan denken tóch ??? Eerst Woensdag nog spannend !!!!! We duimen hoor !!!! We zijn gisteren naar de verjaardag van mayra geweest heerlijk om de kindertjes weer te zien. Ook het nieuwe huis gezien ja leuk wel een leuk en veel groter huis nou schatten ik heb geen nieuws meer dikke knuffels kussen opi omi

• 11 November 2014 - 19:25

Gea:

Wat zal het afkicken worden van al die massages...
    Fantastisch die dolfijnen!
    Xxx

• 12 November 2014 - 08:27

Erica:

Werkelijk een droom.

• 13 November 2014 - 06:55

Wendy:

Ervaring om nooit te vergeten gaaf hoor dames!

• 26 November 2014 - 23:16

Femke G: